2009-09-29

Bloggtorka...!

Jag har haft extrem bloggtorka i flera veckor nu. Har verkligen inget vettigt att skriva om, alls. Det enda jag har på hjärtat idag är att jag undrar hur man kväver en hicka, det går verkligen inte. När jag får hicka (som jag haft tre gånger idag och har nu) så hickar jag jätte högt och det går inte att göra diskret. Småjobbigt när man är ute bland folk... Annars ser väl allt ut som vanligt, ni som följer min blogg vet att tisdagar är gymdagar med Lina. Förutom det så har Lina och Sabina varit här och hållt mig sällskap under dagen och så har jag haft tvättstugan. Har precis ätit mat nu och ska snart springa ner i tvättstugan igen.

För att slippa skriva samma sak varje vecka så kan ni få ett upplägg på hur mina veckor oftast ser ut:

Måndag: Spinning
Tisdag: Gym
Onsdag: Borensberg, ridning och jogging
Torsdag: Spinning
Fredag: Jobb
Lördag: Jobb och gym
Söndag: Ridning

Mer spännande än så är tyvärr inte mitt liv just nu. En rolig sak kommer förhoppningsvis hända inom kort, men det berättar jag mer om när jag vet mer. En sak till som inte är så hemlig, men underbar är att hösten är här på riktigt! Älskar den friska luften och alla färgglada löv, i alla fall när solen skiner som den gjort idag.


Kommentarer
Postat av: Sanna

har med lite bloggtorka.. men nu blev jag nyfiken av det roliga som skall komma :) Vill ses snart!<3

2009-09-29 @ 21:40:44
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Sanna

har med lite bloggtorka.. men nu blev jag nyfiken av det roliga som skall komma :) Vill ses snart!<3

2009-09-29 @ 21:42:12
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0