2009-09-27

Städsöndag, fast den är över.

Har städat lägenheten idag, har skjutit på det hela veckan med utmärkta ursäkter, men nu är det gjort! Till och med allt sånt som inte gör så ofta typ göra rent fläktfiltret och skrubbar badkaret. Känns ju himla skönt att ha det ur världen för ett tag framöver. Resten av dagen har jag en känsla av att den bara kommer gå utan att man gör något vettigt, men det är ju gött det med.

Igår jobbade jag till 3, sen åkte jag och Olof till Borensberg och hälsade på mamma och pappa, hämtade sommardäcken till Calles gamla, Olofs nya, bil. Bastade för första gången på flera månader också, det var väldigt skönt. På kvällen lagade jag min första riktigt lyckade potatisgratäng och så hyrde vi film och åt godis.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0