2009-09-25

Har varit och jobbat idag, det gick mycket snabbare idag än förra helgen, kanske inte så konstig att jag hade mer att göra när man är på ett större ställe en löne-fredags-eftermiddag. Var sjukt trött och grinig efter jobbet, men det gick över när jag fått i mig lite mat. Åt saffranspasta som jag nog var lite för trött för att laga för jag gjorde lite fel, men det gick att äta ändå. Fick ett samtal idag också som sa att jag skulle få jobba vidare för Philip Morris under hösten. Känns skönt! Straxt efter samtalet när jag var som gladast så kom det fram en tant till mig och sa att jag var söt som en docka och fick att jag fick henne att önskade att hon också hade en dotter och inte bara sina grabbar. Haha, det var gulligt sagt tycker jag!

Nu blir det myskväll i soffan, jobbet kallar 10.00 imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha gulligt av tanten:)

2009-09-25 @ 22:30:14
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0