2009-09-24

Efter min första busstur med hunden, 10 minuters promenad i spöregn och hagel hamande jag hos min bror. Här ska jag spendera dagen med lite inspelningar av några låtar, får se om jag kanske ställer upp och sjunger med lite (som ni kanske vet har jag inte den bästa stämman haha). Hoppas på att jag torkar till och att det slutat regna när jag ska bege mig hem för att byta om och åka på spinning med Lina.

Imorgon är det fredag, vilket innebär jobb för mig. Jag hoppar inte direkt upp och ner över det här jobbet, men det är ju pengar i alla fall....

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad är det för jobb? Trivs ni bra i Hjulsbro?



Kram Elin

2009-09-24 @ 18:04:50
URL: http://elinsundberg.wordpress.com
Postat av: Maja

Det är en sampling för pedegree och whiskas som varar itre veckor (andra veckan nu).



Vi trivs jättebra! Hur är det med dig?

2009-09-25 @ 20:54:35
Postat av: elin

Ja okej, det är tråkigt att det är så dåligt med floristjobb, men alla jobb är ju tyvärr bättre än ingenting alls. Vad härligt, Jo det är bara bra med mig, pluggar ju nu så jag har fullt upp med jobb vid sidan av och så också =)

2009-09-27 @ 20:56:36
URL: http://elinsundberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0