2009-09-21

Idag är det elitseriepremiär :) LHC möter HV hemma och kan ni ju förstås lista ut vad jag ska göra ikväll...?!

Japp, jag ska gå på bio och se flickan som lekte med elden med Olof. Innan det ska jag träffa Sabina på stan för en snabbfika. Ska bli trevligt att träffa henne, det var länge sen nu. Dagen hitills har bestått av spinning och det var typ allt. Men skönt att får träna när jag vilat sen i fredags...

...Men åter till hockeyn. Ville gärna gå, men har bestämt att jag och Hanna ska gå och se LHC - Frölunda den 8de oktober så jag har inte råd att flänga runt som en galning och lägga massa pengar på det när Weinhandl ändå är kvar i Ryssland. Visseligen har vi ju fått hem både Mårtenson och Johansson, men dom är ju inte alls lika snygga som Mattias :) Får heja på LHC från biosalongen ikväll och hoppas på att dom börjar säsongen starkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0