2009-09-20

Ååååh, man blir helt glad i hela kroppen när det är sånt här väder! Har gjort det lilla jag behövt göra idag (återrapport till jobbet och diskat sen igår) så nu ska jag göra en fruktsallad och gå ut och njuta av vädret från balkongen...

Igår blev det en spontanttripp till Norrköping och Deli där jag och Hanna mötte Mathias, Emil och Basse(?). Var faktiskt riktigt trevligt, kände dock att det var ett tag sen jag drack när jag började bli glad i hatten efter 2 öl. Effektivt säger vissa, läskigt tycker jag. Slapp ju i alla fall en dyr krognota och en seg "dagen efter". Hur som helst så var det en lyckad, lagom kväll.

Kommentarer
Postat av: Sanna

ååh hade ju gärna velat träffa dig =/

2009-09-21 @ 02:11:24
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0