2009-09-17

Känner mig minst sagt stressas över den här dagen!

Det börjar med att jag vaknar och kommer på att jag skulle varit på möte på AMS igår och kan bli utskriven om jag inte dyker upp. Åkte direkt ner dit, dom kunde som tur var fixa det. Sen när jag stod utanför parkeringshuset och väntade på Olof så kommer en person som jag ogillar skarp och vill stå och prata med mig tills Olof kommer, vilket jag är för snäll för att säga nej till. På vägen hem stannde vi på polisen för att hämta mitt legg, jag ser ut som en blöt skyltdocka på bilden. Inte kul! Det var oturen för förmiddagen. Nu när jag skulle kolla upp vart jag skulle jobba imorgon, bara för säkerhets skull, så upptäcker jag att adressen och allt sånt är helt ihopvirrat så jag ska enligt adressen jobba på posten i Nyköping imorgon. Fick total panik och ringde dom på UMG, väntar nu på svar. Undrar hur det kommer gå på spinningen ikväll om allt ska hålla på och vara så här?! Hoppas på att det löser sig tills jag ska vara på plats och jobba imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0