2009-09-15

Att fylla dagarna är kul...

När man inte har något jobb så måste man fylla dagarna med något. Fram till och med ett par veckor så fördrev jag dagarna med att sova bort så mycket av dagen jag kunde. Nu går jag faktiskt upp skapligt och fyller ändå dagarna och de går mycket snabbare.

Idag till exempel gick jag upp vid 8, käkade frukost och åkte med Olof till friskis och svettis (Olof pluggar i huset bredvid). Tränade på gymmet i 2 timmar med Lina. När jag kom hem gick jag med hunden, duschade och städade lite. Åkte sen ner till stan för att möta upp Hanna för en lunch på Steves. När vi kom hem gick vi runt ån med Toffe sen åkte vi och handlade, lagade mat, åt mat och nu ligger vi klubbade framför tvn. Imorgon är det min stalldag så då kommer halva dagen spenderas i Borensberg, sen ska vi baka äppelpaj. Men på fredag ska jag jobba så jag gör lite nytta också.

"Min" dator funkar fortfarande inte så inga bilder här inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0