2009-09-14

Tvättstugan är avklarad även om jag inte hann tvätta träningskläderna (tänkte vara smart och slänga in alla när jag kom hem från spinningen, men då var det för sent). Har då som sagt också varit på spinning, var dödstrött innan och dödstrött(are) efteråt. Olof skjutsade mig till AMS där jag lämnade in ett papper och sen mötte jag Hanna i tio minuter innan jag åkte hem. Vikt tvätt och hängt upp det som inte hann torka, lagat lunch, duschat och nu är jag ännur tröttare. Ska vila lite i soffan innan jag ska ut med Toffe...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fullrulle hela dagen med andra ord:) Vill du ses nån dag snart?:)<3

2009-09-14 @ 22:21:22
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0