2009-09-12

Denna lördag har jag haft fullt upp. Vaknade vid halv nio och åkte till gymmet typ direkt. När jag kom hem så gjorde jag en riktig lyxfrukost till mig själv, mackor, yoghurt och färskpressad juice. Efter att jag duschat och så åkte jag och älsklingen för att titta på bilar på olika bilfirmor. Det slutade med typ en heldag på stan fast att vi bara varit på 3 bilfirmor. Jag köpte lite nya träningskläder, sen hamnade vi på SIBA där vi gjorde något man inte får, vi spontanköpte en tv. Visserligen behövde vi ny tv och Olof hade råd att köpa en, men det är farligt att göra sånt. Nu har vi installerat den och är nöjda i alla fall. Den ska invigas ikväll med film och mys (ska alltså inte mysa med tvn, men ja ni förstår...). Nu ska jag laga mat!

Kommentarer
Postat av: S

haha kan ite du formulera lite bättre angående tv och mys, jag förstog inte vad du mena. skoja bara^^

2009-09-12 @ 19:19:03
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0