2009-09-08 (21.25)

Jag är avslagen i soffan...

Dagen började med fix och sen mötte jag upp Linda för att åka ner på stan. Först var vi på AMS, lika ovärt som vanligt. Sen blev det en lång frukostfika och en kort sväng på stan innan vi åkte hemåt. Stannade till i Ekholmen för att lämna mitt CV på en blomsterbutik där. När jag kom hem hann jag knappt komma inanför dörren innan Olle kom. Kul att träffa honom en sväng. Vi fikade på mina bullar lite innan han skjutsade mig till gymmet där jag spenderade dryga timmen. När jag kom hem var maten klar så det var bara att hugga in. Olof kan laga mat om han vill! Efter maten dog jag i soffan i typ ½ timme innan jag flög upp för att färga håret. Nu har jag nyligen kommit ur duschen och känner mig minst sagt avslagen. Väntar på ett "Hells kitchen" ska börja så man får gå och sova sen. Imorgon blir det ridning!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: S

Blev ju nyfiken på tidigare inlägg, men nu fick jag ju veta dagens fartfyllda händelser:) Lät som en toppen dag! Vi får ses snart! Saknar dig<3

2009-09-09 @ 01:11:40
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0