2009-09-07

Stressad tjej... Kanske i onödan?

Får nästa napnik för attjag är så stressad fast jag egentligen inte behöver vara det. Spinningen börjar först om 1 timme och 40 minuter, borde gå till bussen om 40 minuter och det enda jag behöver göra innan det är att gå ut med hunden och skriva en inköpslista. Det kan ju ändå inte behöva ta så lång tid. Mitt huvud är helt låst nu så jag har glömt vad jag skulle skriva. Men jag ska i alla fall baka kanelbullar idag, har varit sugen på det ett tag nu. Nej, nu är det bäst att göra det där jag skulle så jag slipper stressa på riktigt!

Grattis på 20 års dagen Andréa! DU är min ängel, vi ses snart hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja det får vi verkligen hoppas:) behöver ingen dubbel smärta här inte:P

2009-09-07 @ 10:52:47
URL: http://elliieoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så duktig! Själv sitter jag hos Linn och ser inte ut för världen. Linns läkarkompisar har varit här och Linns mormor också. Jag är praktexemplet för en arbetslös ungdom ;)

2009-09-07 @ 12:15:05
URL: http://bodilhardangen.blogg.se/
Postat av: Andréa

TACK GUMMAN <3

2009-09-14 @ 17:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0