2009-09-07 (20.50)

Nog hann jag till spinningen allt. Gott och väl till och med... Var riktigt skönt att träna idag när jag vilat sen i torsdags. Imorgon ska jag till gymmet för första gången och få spendera en timme med en personlig tränare, lyxigt värre :)

Efter spinningen idag så hämtade Hanna upp mig och så åkte vi hem och bakade kanelbullar. När vi gjort 70 stycken så kom jag på att jag inte har någon plats i frysen så vi har säkert ätit typ 12 stycken nu ikväll (jag, Olof och Hanna). Sen slängde jag ut två påsar från balkongen till våra pensionärgrannar, det verkade ju uppskattat! Nu har jag bara 5 påsar med 8 bullar i varje kvar... Får se om man kan pressa in dom i frysen och skicka med Hanna någon påse också.

Nu kollar vi på You, me and Dupree. Det är en film baserad på mitt och Olofs samboliv med Hanna som rollen Dupree. Haha, nej jag skojade bara, Hanna sover ju faktiskt inte hos oss. Nej, nu var jag dum igen, Hanna är så välkommen hit! Senare blir det Roast på Berns, tror minsann det kan vara bra.


Om någon vill ha en påse bullar så är det bara att komma och hämta :)


Kommentarer
Postat av: S

Haha jag hämtar gärna en påse :D Älskar bullar :D

2009-09-08 @ 00:35:00
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0