2009-09-06

Söndagsmys hemma.

Idag har jag städat för Toffe hade äcklat ner hela lägenheten med ett ben han fick av mig igår. Efter att lägenheten var fin igen så åkte jag och älsklingen till Toys'R'Us och köpte lite födelsedagspresenter till Kevin och Neliah. Köpte också varsinn present till Thilda och Pihlip bara för att dom är söta. När vi kom hem så tittade vi på Gökboet  och sen tog vi en promenad i solen. Nu väntar top model och ensam mamma söker. Äntligen säger jag bara! Ensam mamma söker har jag längtat efter sen finalen förra året!

Imorgon är till spinning vid 11.45, kan vara skönt att få det gjort skapligt, nu känner jag inte av knät alls så det ska nog gå bra. På tisdag ska jag få personlig tränare 1 timme på gymmet för att komma igång, sen blir det hårdträning med både spinning och gym framöver! Men nu ska jag ta en cocostopp! Det är nyttiga grejer det ;)

Kommentarer
Postat av: S

Haha i "Ensam mamma söker" så är min förra gympalärare med :D Han heter Lasse och dejtar hon Ulrika :D Jag brukar följa det och nu måste jag verkligen göra det eftersom jag vill veta hur långt in i programmen Lasse kommer:D

2009-09-07 @ 02:09:31
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0