2009-09-05

Första lördagen i September, marknad i Borensberg och fint väder!

Det första är ju som vanligt, marknaden är alltid första helgen i September, men att det är fint väder är något väldigt ovanligt. Det är nämligen näst intill tradition att regnet ska stå som spön i backen när det är marknad. Jag klagar verkligen inte för det brukar vara ett helvete att gå runt och krocka med alla paraplyn, fötterna är dyngsura och man kan inte köpa något som inte är vattenressistent (förra året köpte jag te i papperspåsar som var helt genomsura när jag kom hem). Hoppas på att det finavädret håller i sig hela dagen, nu ska jag fräscha till mig lite!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jo jag kände det också:) Dumt att utmana ödet. Hoppas allt är bra med dig och att du och Olof har en myyysig helg:)

2009-09-05 @ 16:14:46
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0