2009-09-04

Idag är det faktiskt fredag. Jag gillar fredagar även om varje dag lika gärna skulle kunna vara fredag för min del. Ikväll hade jag tänkt fixa lite fredagsmys med älsklingen, laga lite god mat och så. Snart kommer Bodil hit och vi ska laga lite lunch så får hon se hur vi bor också (inte mycket att komma med om man jämnför med hennes och Linus flaschiga lägga), men ändå!

Imorgon är det Borensbergs marknad och jag har kommit på lite grejer jag ska kolla efter... Även om marknad inte är det roligaste jag vet så har jag varit på Husbyfjöls marknad (som den heter på riktigt) varje år i hela mitt liv, så jag måste gå en sväng traditionsenligt. Ska få träffa min söta farmor också som jag inte träffar alls så ofta!

Föresten så kanske jag gick ut lite hårt med träningen den här veckan för jag har lite ont i mitt högerknä nu. Inte så konstigt kanske med 2 spinningpass, ett ridpass och två långpromenader på 3 dagar. Ska i alla fall vila det idag så det inte blir värre!

Förlåt för att det är dåligt med bilder i bloggen, men kan förtfarande inte använda datorn där jag har alla mina bilder + att jag inte kan lägga över nya bilder på denna datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0