2009-09-03

Det börjar gå ganska lätt att börja gå upp skapligt.

Tanken var att jag skulle vara ute och gå med Linda nu, men hon var lite förkyld så jag tänkte gå ut själv. Helt plötslig ser jag mig själv sitta i soffan med datorn i knät och hunden har gått och lagt sig igen så jag bestämde mig för att skjuta lite på den här promenaden.

Ska i alla fall ta och städa här hemma idag innan jag ska bege mig ner på stan och möta upp Bodil. Ska bli väldigt trevligt att träffa henne för det var länge sen... Ikväll blir det spinning!

Kommentarer
Postat av: Ellen

ja de hade det verkligen:) sofia är iaf överglad för att vi ska ha dop:) men de är ju svårt att passa in så att alla kan och när alla har pengar för det verkar ju inte vara något vi har i överflöd:P vi får väl mötas i stockholm:) halva vägen var lixom:)

2009-09-03 @ 10:01:40
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0