2009-09-01

Skynda, skynda, skynda...

Jag tror jag är expert på att försöka skynda på alla årstider. Jag köper bikini i februari, vinterskor i juli, och julpyntar i november... Nu är det september och just nu så känner jag i alla fall att det är skönt. Det är skönt att det börjar bli lite svalare ute, snart kommer löven ändra färg och sen det som jag gillar bäst; hösten är den bästa tiden att börja om. Börja om med vissa saker man skjutit åt sidan under sommaren och få nya krafter till att förändras till det bättre. Jag tänker börja med att för första gången på längegå till gymmet och köra ett spinningpass ikväll.

Nu måste jag springa ner till tvättstugan, helt oväntat var en tvättmaskin trasig så jag hoppas jag hinner tvätta klart allt innan min tid är slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0