2009-10-27

Idag har jag varit i Borensberg typ hela dagen. Har rensat och städat på mitt flickrum (det såg ut som jag flytt hals över huvud därifrån). Har också varit iväg med mormor och morfar och handat lite saker på en handelsträdgård. Vi har ju som tradition att varje år träffas (den kvinnliga delen av närmaste släkten) och göra dörrkransar så köte lite grejer till det. Eftermiddagen har spenderats i sällskap med Hanna då jag städat och fixat vidare hos mamma och pappa. Det enda som är kvar att göra nu är att tspetsera en fondvägg så det ska jag och Olof fixa imorgon efter att jag varit i stallet. Nu ska jag bege mig från Hanna och hem till Olof och Linköping...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0