2009-10-25

Idag har det blivit vintertid och det märks. Det blev ju mörkt skittidigt och ljusen har brunnit ut redan efter halva kvällen. Kom hem från Täby ganska skapligt efter en trevlig helg. Har inte gjort så mycket vettigt idag, tänkte ge mig ut och spinga men vädret lockade mig inte särskillt mycket. Nu ska vi snart slå på den där skräckfilmen osm vi skulle sett i torsdags. Medans Olof och Toffe är ute och går så sitter jag och Hanna här och planerar lite inför Halloween... Vad ska man klä ut sig till? Vi ska med största sanolikhet på någon fest utanför Borensberg där det tydligen kommer bli rätt mycket folk och folk jag inte känner så man vill ju helst inte se helt förjävlig ut...


Något i den här stilen kanske? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0