2009-10-22

Sitter i soffan och undrar om jag ska lyckas hållamig vaken länge nog att se på film. Olof vill nämligen se någon skräckfilm som heter "Paralormal activity", jag som är rädd för allt kommer väl dö av den här filmen som ska vara så läskig att folk typ springer ut från biosalongerna... Ska upp vid 6 imorgon så jag får väl skylla på det om jag får panik. Ska åka till Stockholm imorgon för utildning/kickoff med Philip Morris, det kommer säkert blir trevligt trots att jag valt att inte följa med på kvällens aktiviteter. Då ska jag ta mig till Täby och hälsa på mina svärföräldrar.

Idag har jag och Hanna haft vår första "aktivitetsdag". Först akade vi chokladmuffins och så var vi på Yoga för första gången för min del på typ 4 år. Det var riktigt skönt och avslappnande, men jobbigt också.

Men nu ska jag ta och kolla så allt är klart tills imorgon och sen slå på filmen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0