2009-10-20

Idag har det varit spökdag hos mig. Inte riktigt hela dagen, för först var jag och gymmade med Lina och sen tog jag en lång, varm dusch, lagade soppa och läsa lite i soffan. Men sen kom Hanna och vi satte igång och kollade på "Most haunted" och "Ghost hunters". När vi kommit riktigt i stämning och ätit oss mätta så åkte vi till ett gammalt slott utanför Linköping för att skrämma upp oss själva lite. Tyvärr så satt det en skylt utanför som det stod Privat område och så lös det i typ alla rum så vi vände och åkte hem. Letade också lite efter något slott eller liknade i närheten som kanske skulle kunna ha spökvandringar, men vi hittade ingenting... Imorgon är det stall på schemat.



Vill också säga ett jättestort GRATTIS till Ellen och Jonas som fått en liten flicka nu. Hoppas allt gått bra och att ni är jättelyckliga (vilket jag självklart tror!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0