2009-10-18

Idag har vi tvättstugan och så har vi röjt massa i skrubben och i källaren. Det var också dags att ta upp vinterjackor och varma ridkläder från källaren. Hittade ett par oanvända ridbyxor som jag fick av mamma och pappa i julklapp förra året men då kunde jag antagligen inte ha dom. Nu passade dom i alla fall och det var tokbra för jag behövde verkligen ett par bra helskodda ridbyxor. Hanna kom precis hit och ikväll ska hon bjuda oss på mat och så ska vi titta på Ensam mamma söker. Så kan man väl ungefär sammanfatta den här söndagen. Imorgon hoppas jag på spinning, tyvärr var alla bokade platser tagna, men jag hoppas på att få en av dom 4 dropin platserna. Annars blir det gymmet och inviga mina nya gymhandskar.

Måste också tacka Ingela och Roland för att ni bjöd på den jättegoda middagen igår!

Satt och tittade på rosorna jag fick av Olof igår (som förövrigt är jättefina) men kan ändå inte låta bli att kritisera alla småsaker som att som att dom använt plastbast och att det var ett väldigt tjockt bindställe. Saknar så himla mycket att jobba i butik och få skapa. Vill att Hjortensbergs blommor ska finnas här och att jag fick en fast tjänst där. Trivdes som fisken i vattnet både i butiken och med personalen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0