2009-10-14

Idag har jag och Hanna åkt bil mellan Linköping och Jönköping för att lämna lite grejer där nere. På vägen hem stannade vi och fikade med utsikt över Vättern och Visingsö. Vi betämde också att vi ska starta en "aktivitetsklubb" för att vi sitter hemma och degar mest hela tiden. Så varannan vecka ska den ena personen komma på något man ska hitta på en dag (typ bowla, göra picknick, åka på utflykt osv.) och den andra veckan bestämmer den andra vad man ska hitta på. Det kan ju bli trevligt tyckte vi. När vi kom hem från vår lilla roadtrip så åkte vi till stallet och red en sväng och så återvände vi till Linköping för att storhandla och äta mat. Nu degar vi i soffan allt vi orkar.



Det hade snöat!

Rararararaaaaw

Hanna posar så mycket hon bara kan! High fashion!

Jag vågade mig upp här (det är ett stup på typ 1000 meter bakom mig)

Vi gillar snygga bilder på oss själva!

Det var här vi hängde


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ser ut som ni haft en bra dag;)

2009-10-14 @ 22:56:59
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0