2009-10-13

Idag nyser och och det rinner ur ögonen konstant, men jag är pigg i alla fall. Jag valde hur som helst att inte träna i alla fall. Var på AMS idag och efter det mötte jag upp Hanna för en fika på stan. Efter det åkte vi med Toffe till djuraffären och köpte en ny leksak till honom efter att han lekt med Hannas vante i typ en halvtimme. Vi ska strax ge oss ut i mörkret och leka med den för han är fortfarande på bushumör... Imorgon väntar en liten roadtrip söder ut i vårt land och sen blir det stallet, jag är ju faktiskt frisk nog att rida!


 


Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha fan va surt. Åhlens säljer förra årets "modell" av rosa bandet, det där är ju mycket snyggare om man ska vara så ytlig :)



Krya på dig!

2009-10-14 @ 11:14:13
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0