2009-10-11

Idag har vi varit i Borensberg hela långa dagen. Först blev det en vända till stallet, red och tränade på att byta galopp när man byter varv. Det gick bra att byta från vänster till höger, men tvärtom var svårt. När jag var klar där åkte vi hem till mamma och pappa för att fira pappa och Calles födelsedagar som varit nu i veckan. Åt smörgåstårta så jag höll på att storkna och så lite äppelpaj på det. Sen vi kom hem har jag bara legat i soffan och kollat på Top model och Ensam mamma söker. Börjar bli snorig nu och det vill jag inte!! Det är väl ungefär så läget ser ut, hoppas på att kunna gå på spinningen imorgon, men får se hur min nos mår när jag vaknar. 

 


Grattis på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0