2009-10-08

Har just kommit hem från Cloetta center. Har tittat på LHC - Förlunda. LHC vann med 5-1, rätt gött tycker jag! På dagen har jag varit i Norrköping med Lina, hittade 4 fina tröjor som jag fick med mig hem. Har för en gång skull tagit kort (med mobilen, för jag har inte batteri i kameran) OCH orkat först lägga in dom på den stationära datorn, lagt över det på ett minne och sen in i den här datorn, så här kommer lite bilder från matchen och en bild på min nya hårfärg! Nu ska jag äta Ben & Jerrys och fira vinsten! Imorgon blir det gym vid 9 och vin med Olle på kvällen.











1-0 målet




Kommentarer
Postat av: Sanna

Du passar så bra i rött/ rödbrunt :)<3

2009-10-08 @ 23:14:39
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: elin

Du var verkligen jättefin i håret, har du haft så rött förut? Kram

2009-10-09 @ 16:18:08
URL: http://elinsundberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0