2009-10-01 (22.58)

Spinningen idag var ingen höjdare, första havtimmen var det så varmt så man knappt kunde andas. Till slut var det väl någon smart människa som öppnade fönstret så man fick i sig syre. Typ 10 minuter innan passet var slut började min rygg, som ömmat sen igår, göra jätteont och 3 minuter senare (eller något sånt) var jag tvungen att avbryta, började nästan gråta inför alla där så var tvungen att dra därifrån. Nu känns det liiiite bättre efter att Olof masserat mig, smörjt in mig med tigerbalsam och jag gått runt med värmekudde på ryggen halva kvällen. Ska inte jobba i helgen för att inte göra det värre. Jag får ont i ryggen av att stå rakt uppochner i 5 timmar utan att egentligen ha ont innan så det är nog bäst att jag avstår. Hoppas verkligen att det blivit bättre tills söndag när jag ska rida igen. Önskar att jag kunde ha henne hur mycket som helst utan att behöva lägga halva dagen för att åka dit och betala varje gång jag är där. Precis som med mig själv så vill jag ju se resultat på träningen och att Fleecan ska gå ner och komma i form fort, känns inte riktigt som att 2 av 7 dagar i veckan med träning ger henne allt hon behöver. Pernilla (som äger henne) är väl ute i skogen någon gång i veckan i alla fall, men vill verkligen forma henna så hon blir fit fort. Tänk om jag skulle ha råd att ha egen häst fortfarande / igen, skulle vara så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0