2009-11-30 (21.25)

Jo tack, visst har jag varit trött idag. Till och med så pass att jag somnade i soffan efter maten och vaknade för en stund sen. Hoppas bara på att jag kan somna när det väl är dags att lägga sig för kvällen. Har i alla fall varit på spinning idag men en ny ledare igen. Den här kvinnan ville inte ha död på oss och det var lite lagom jobbigt när jag var så trött. Efter träningen gick jag hem till Lina och Pelle och blev bjuden på lunch och så tittade vi på "På andra sidan häcken". Skulle ju åka och privrida en häst idag, men det körde ihop sig lite med hon sm äger hästen. Eftersom det är Lina som är medryttare nu så åkte vi två ut så jag skulle få testa och rida den, men ridbanan var helt förstörd av allt vatten så jag kunde inte rida där. Det blev en kort sväng på en volt på stallplan istället men hästen verkar mycket trevlig. Vi får se hur det går med ägaren och så sen...

Nu kommer snart Hanna hit en snabbis innan det är dags at ta ut hunden på kvällspromenad och sova. Ska nog föresten beställa ridstövlarna ja visade igår... Jag höll på att dö om fötterna idag!


En av hästarna i stallet var så lik min gamla Wilma att jag fick lite ont i hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0