2009-11-29

Idag är det första advent och vi har varit i Borensberg hela dagen. Först var vi nere i stallet och fixade och gosade med hästarna. Toffe ville ju själklart leka också, men hästarna var inte lka pigga på det. När bestyren där nere var klara åkte vi till mamma och pappa och satte direkt styrning mot skogen för att hugga en julgran. Jag hittade en jätte tät och fin gran som fick följa med oss hem. Sen blev det mat och fika hos mamma och pappa efter att tjatat till mig att få titta lite på dressyren.

Nu när vi kommit hem har vi varit ute med hunden och gått förbi det beryktade huset med all adventsbeslysning. Även om jag hört att det ska vara väldigt mycket belysning hos dom så kunde jag ändå inte bli annat än förvånad när vi kom fram till något som såg ut som typ disneyland. Nu har vi också tänt det första ljuset och mysat upp oss i soffan...


Bus i hagen

En lerig hund

Den bästa bilden jag kunde få i dimman på huset med ljuset, höhö :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0