2009-11-29 (23.14)

Ligger nerbäddad i sängen och läser bloggar. Känner att tröttheten börjar komma över mig tidigt för en gång skull. Imorgon ska jag åka och provrida en häst som står rätt nära oss. Man får ju hoppas att det går bra, men tror inte det kommer bli några större problem att charma in mig. Haha, nej gud vad trött jag är nu. Föresten så måste jag köpa nya ridstövlar, mina är kalla och läcker in, ingen bra kombination den här tiden på året. Tyvärr hittar jag inga snygga, varma och till ett bra pris.. det här är det närmaste jag kan komma nu:


Beskrivning: Vinterridstövel i microfiber syntetläder, foten i Dupont isolering. Svarta.
Pris: 679,00 kr 1.195,00 kr

Tyvärr har jag svårt att beställa skor från nätet, annars hade jag kanske klickat hem dom. Jag fryser ju konstant om fötterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0