2009-11-26

Sitter här och laddar inför en löprunda. Har nyss käkat så jag tänke vänta lite så man inte krampar efter halva vägen. Vägde mig i morse och jag har gått ner 3,6 kg på 2 veckor. Jobbar hårt på att slippa vara julgran i år (Ellen!). Det går ju sakta men säkert åt rätt håll i alla fall :)

Vet inte vad resten av dagen har att erbjuda riktigt. Ska i alla fall åka och handla sen för det bokstavligen talat ekar i både kyl och frys nu.



Den här filuren skrämde nästan ihjäl mig när jag tassade runt i bara trosor förut och dörren flyger upp...
Han ska ju vara i skolan, men hade tydligen glömt sin lunch. Jag höll på att dö!


Kommentarer
Postat av: ellen (Hollys mamma)

haha ja för vem fan vill vara julgran? jag jobbar också hårt som fan men är inte under julgransvikten ännu:( men ja ska fan hinna till jul!!!:)

2009-11-26 @ 21:45:47
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0