2009-11-21

Idag är det också fint väder, solen skiner och det är 10 (!?) grader varmt ute! När jag satt och läste gamla blogginlägg från förra året så stodet så här för exakt ett år sedan:

"...I övrigt har vi varit i skogen och plockat mossa och glidit på isen med Toffe, jag bara älskar när det är sånt här väder och sällskapet ska man inte klaga på heller, var über mysigt att busa runt i snön!..."

Det var alltså snö och is för ett år sen. Det vill jag ha nu med, men som det ser ut nu så får jag nog vänta på det ett tag. Istället ska jag passa på att ge mig ut och jogga igen för det är det perfekt väder för.

Sånt här väder vill jag ha, men då blir det tugnt att jogga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0