2009-11-19

Nu har jag tagit min långa sovmorgon och fått en glad överraskning så den här dagen började inte helt fel. Tyvärr har jag dock fortfarande ont i ryggen och är så spänd i axlarna att det gör ont om jag lyfter armarna... Men men, det kan jag leva med idag. Nu ska jag göra någon slags frukost, gå ut med Toffe, städa, träna, äta, duscha, jobba.

Låg och läste massa gamla blogginlägg som jag skrev för typ ett år sen. Måste bara säga, gud vad mycket ens liv kan ändras på bara 1 år. Vissa grejer känns jätte främmande som jag skrivit om och andra känns så avlägsna att jag knappt vet om det bara var en dröm eller om jag gjort det där på rikgit. Hur som helst så är det ju ganska roligt att titta tillbaka såhär, för det är så mycket man glömmer. Så för min egen skull ska jag nog börja blogga lite mer ordentligt igen. Vem vet, nästa år kanske det lev jag lever nu känns främmande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0