2009-11-04

Jag är bra på att sova förlänge på dagarna och strunta i sånt jag borde göra.

Igår skulle jag till gymmet med sov bort halva dagen och åkte ner på stan och drack kaffe och shoppade med Hanna istället. Idag skulle jag till gymmet men sov bort halva dagen och åkte ner på stan och drack kaffe med chefen och gick på stan med Sabina. Imorgon SKA jag släpa min feta rumpa till gymmet och träna tills jag inte orkar stå på benen, lyfta armarna, resa mig eller kliva in i duschen. "Vill man ha lite fnittriga fötter, smäckra vader och en magen som en plywoodskiva, då får man faske mig ligga i!" Sen ska jag hem och städa och rensa lite innan det blir jobb 18.30 - 23.00.


Jag har tränat ganska mycket på sista tiden som ni vet...


Kommentarer
Postat av: Sanna

kommer inte kunna känna igen dig på fredag;) vilken sexig kvinna!:D

2009-11-05 @ 00:47:15
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Gick in på din blogg nu, kom ju inte ihåg vad den hete.. kom in på någon gammal du haft, typ majalinneaa.blogg nåt sånt, haha. först trodde jag att det var din nuvarande men sen såg jag att det förmodligen inte var det ;) Och nu kom jag in rätt, vilket minne man har ibland alltså.

Hur mår du? bor ni i linköping fortfarande? vilken fråga egentligen..haha, men vi har ju inte hörts på ett tag, kan ju ha hänt att ni flyttat.



GRATTIS TILL DIG OCH OLOF!! Är så glad att se dig lycklig sis, det vet du va :) <3

2009-11-06 @ 12:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0