2009-05-31

Nog för att jag gillar sol och värme, men idag kan man ju knappt vara ute! Gick ut och la mig för att sola, men pallade inte mer än 15 minuter typ. Sjukt! Idag ska vi i alla fall åka hem, blir nog om ett par timmar, kanske inte jättekul att sitta i bilen i 3 timmar i den här värmen, men vi har ju i alla fall AC i bilen (till skilland från Calle). Blir ett stopp i Nyköping och sen kommer vi väl hem skapligt till Linköping. Funderar också på att stanna vid huset en stund och se hur det ser ut och hur det är med dom som bor där men det beror på hur länge vi stannar hos Carro och Neliah. Nu ska jag se hur jag kan fördriva tiden i värmen när man knappt kan vistas utomhus :P Hade varit perfekt med en hängmatta i skuggan en sån här dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0