2009-05-31 (20.34)

Det här med att börja "ett nytt liv" är ju lite av en grej som jag gör rätt ofta, men som jag sällan lyckas hålla fast vid. Nu ska jag göra ett nytt försök med lite mer konkreta mål som jag till och med skrivit ner och skrivit under, samt tvingat Olof skriva under som övervakare :) Haha

* Dra ner kraftigt på kolhydrater
* Ingen läsk
* Godis / chips / glass eller annat snacks för max 15:- / vecka
* Gå runt ån minst 5 ggr / vecka, helst på morgonen
* Träna på Gymbolaget minst 2 ggr / vecka (ska köpa gymkort imorgon)
* Jogga / stå på crosstrainern 1 ggr / vecka
* Dra ner på ciggaretter så 1 paket håller minst 3 dagar till att börja med, sen dra ner mer och mer efter hand (nytt mål kommer senare på den punkten, alltså sluta helt.)

Så ser alltså listan / kontraktet ut som jag gjort med mig själv. Hoppas på resultat inom en snar framtid för just nu är jag trött på hur min kropp ser ut!

Vill också, nu när jag håller på med mål / önskemål,  tillägga att jag vill spara ut mitt hår så det blir riktigt långt, sola som en galning i sommar så jag blir riktigt brun, sen har jag 2 piercingar och 9 (?!) taueringar som jag vill göra. Måste då bara säga att dessa 9 tatueringar är inte särskillt stora och jag vill ha dem på ställen där de inte alltid syns + att piercingarna liksom tatueringarna inte kommer vara synliga om man inte är väldigt lättklädd! Tatueringarna och piercingarna lär jag vänta med ett tag tills ekonomin ser lite mer stabil ut!

Kommentarer
Postat av: S

bra och konkreta mål och jag kommer med påminna dej om vissa mål^^ du ska inte vara missnöjd med din kropp. du är snygg som du är<3

2009-05-31 @ 23:51:50
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0