2009-05-26

Idag saknar jag att bo i hus. Det värsta med att bo i lägenhet är att man inte bara kan gå ut och lägga sig i solen utan man måste vänta tills solen vill titta fram på balkongen. Här gör den inte det fören typ vid 1 och jag vill sola nu, men har absolut ingen stans att ta vägen. Det går att lägga sig ute på gården, men jag vill inte liggai bikini mitt mellan alla lägenhetshus där alla kan titta på mig. Så bekväm känner jag mig inte i så lite kläder :P Ska ut med Toffe om en liten stund, kan hoppas på att Karin är ute i deras trädgård så man kan låta hundarna busa och kanske passa på att få lite färg innan solen vill komma till oss. Nu gnäller min hund så det är väl bäst att gå ut med honom!


Toffe & Harry i lördags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0