2009-05-26 (21.24)

Fy vad seg jag varit idag. Har försökt samla kraft att träna hela degan, men det har varit så vramt och kvalmigt så jag har inteorkat och nu på kvällen så försvann orken ännu mer. Har i alla fall gått en halvlång sväng i skogen med Toffe och så ska jag ut och gå runt ån om en stund. Så har jag bett Olof tvinga mig att köra styrka när vi kommer hem så jag får något gjort.

Hade föresten tur förut för Karin var hemma så satt där och solade och tittade på hundarna när dom busade tills solen kom fram på balkongen. Då gick jag hem, solade och sen åkte jag ner på stan på möte precis när det började bli molnigt och när jag kom hem från skogspromenaden så började det ösregna så det var ju ganska bra tajmat måste jag säga. Har föresten fått lite fortsatt jobb på Philip Morris, förmhoppningvis fortsätter det med mer och mer jobb :)

Känner mig i övrigt väldigt glad, känner att jag trivs bra med tillvaron nu. Vädret kan ha en stor inverkan, men man kan ju inte så mycket annat än att vara glad när man har underbara människor runt sig mest hela tiden!


Jag gillar sommar


Kommentarer
Postat av: S

Härligt att du mår bra,du är en underbar vän som jag ska hålla fast livet ut och jag längtar till den dagen då vi ses igen!:) håller tummarna på vidare jobb:)<3

2009-05-27 @ 00:02:47
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0