2009-05-25

Har varit i stan hela långa dagen med Sabina. Man kan ju undra varför man väljer att åka in till stan när det är typ 20 grader varmt och sol, men det gjorde vi i alla fall. Har bara suttit på mysiga uteserveringar och sen var vi en sväng i trädgårdsföreningen och solade lite. När jag kom hem upptäckte jag en mindre attraktiv solbränna så försökte jämna ut det lite på balkongen, men efter typ 10 minuter bestämde sig solen för att stanna bakom en stor björk så då gav jag upp och gick in. Har precis duschar nu och rakat benen som var välbehövligt. Imorgon ska det också bli fint väder så då blir det stek hela dagen fram till typ 2 då måste jag fixa mig för att dra ner på stan och fika och prata igenom jobb med chefen. Hoppas verkligen det här vädret kan hålla i sig ett tag, helst hela veckan så man kan sola när vi åker upp till Vätö över helgen.


Myser


Trädgårdsföreningen


Sol!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0