2009-05-21

Puuh, har precis städat hela lägeheten. Jo jag vet att jag gjorde det igår, men då dammsög jag bara och plockade unada, idag har jag och Olof putsat alla fönster, dammat, dammsugit, städat toaletten, moppat golv, skakat mattor och städat på balkongen. Varför? Jo dels för att det verkligen behövdes och sen så kommer mina svärföräldrar hit och ska bo här i helgen. Dom kommer nog när som helst. Har i alla fall hunnit duscha och fräscha till mig lite. Ikväll ska vi hem till mina föräldrar och äta paj och lite så för mamma och pappa åker till Karlstad imorgon för att fira min storebror. Skulle egentligen vilja följa med dit, för Robin bor ju där och jag har inte träffat honom på typ 1½ år! Men han skulle ändå jobba i helgen så någon helg framöver ska jag åka upp och fira min bror och hälsa på Robin. Nej, nu ska jag ta något att äta och en rök innan dom kliver in :)


Jag & Robin på hans student för 2 år sedan!


Mamma, kusin & Henning (bror) från Nanny & Fredriks bröllop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0