2009-05-20 (13.05)

Kollade min mail nyss och måste bara säga att det jobbet jag sökte som jag hoppades MASSOR på att få kommer jag inte att få. Hade kanske inte räknat med det men det känns ändå jobbigt att se det svart på vitt  "Vi tackar för din ansökan till tjänsten som florist. Tyvärr måste vi meddela att tjänsten är tillsatt av en annan sökande med högre meriter."  Just det d'r med högre meriter kändes lite elakt, visst att jag inte har så höga meriter, men det böhvde dom väl inte skriva?

Kommentarer
Postat av: S

fyfan , så kan dom verkligen inte skriva. vad då peka ut någon direkt sådär...blir arg över sånt! du kommer att hitta jobb snart ska du se :)

2009-05-20 @ 17:49:01
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0