2009-05-12

Dagarna blir så långa när man går upp tidigt. I vanliga fall brukar jag typ inte hunnit med att göra något vettigt vid den här tiden men idag har jag hunnit med både det ena och det andra. Har bland annat varit på AMS och lämnat in lite papper, försökt bya mina skor, men det gick inte och haft kvalitetstid med älskling.

Om en stund kommer Hanna hit och bjuder på kladdkaka, det är inte helt fel det inte!



Nej, nu ska jag fixa naglarna, välbehövligt kan man säga. Köpte nya nagelfilar idag, har inte kunnat fixa naglarna ordentligt på typ två veckor så nu ska dom bli snygga! Kanske lägger lite färg på dom också om det inte är dumt att ha när man jobbar och visar naglarna så mycket. Vi får helt enkelt se, kanske det blir en fransk manikyr, det kan jag behöva öva på att göra!

Kommentarer
Postat av: Sanna Ekorren

ser mycket smarrigt ut asså!give me;P

2009-05-12 @ 19:15:00
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0