2009-05-11

Åh, det är sjukt hur trött jag är idag, tycker ändå att jag sovit rätt länge. Men tydligen inte tillräckligt! Vaknade av att chefen ringde och jag var halvt drömmande när jag pratade med honom så jag sa helt fel siffror till honom om helgen, men han fattade nog att jag sov för han sa att jag skulle få sova vidare. Haha

Vet inte vad man ska ta och hitta på en dag som denna. Ska ge mig ut med hunden, försöka tigga lite massage av Olof, träna, ta ett bad, sen får vi se vad mer som kan dyka upp. Har föresten ont i hela kroppen sen träningen igår, man skulle kunna säga att det märktes att jag varit sjuk och inte tränat på 2 veckor, mina lungor dog typ efter halva rundan + att hostan kom tillbaka efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0