2009-05-06

Jaha, då var man redo för första dagen på jobbet för PM. Känns bra, lite nervös, men det ska man väl vara! Börjar först vid tre så det är ju skönt. Ska möta upp min säljare på stan innan så ska han köra ut mig. Hade ju kunnat ta mig dit själv, men samtidigt är det skönt att komma med chefen så alla är medvetna och så om att jag kommer. Har snygga jobbkläderna på och redo att åka, fast det är typ en timme kvar.

Har inte något annat i tankarna så det bev väl ett rätt ointressant inlägg ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna Ekorreen

hoppas att det gick bra på jobbet,första dagen och allt? :) din inlägg är alltid intressanta;P

2009-05-06 @ 19:44:13
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0