2009-05-03

Igår kväll så åkte Hanna och jag ner på stan för att ta en cola och titta på folk, men det var lite väl mycket folk där vi placerat oss på Storan så jag ringde bror min och vips så hamnade vi på en mysig innegård precis i centrum. Dom hade bartömning så då tog jag mig en öl och en till. Helt lagom och riktigt trevligt till en början i alla fall. Men som vanligt när det är bartömning så kan det ju vara svårt att motstå gratis dricka som vissa blev väl lite fullare än andra och sen kom polisen. Då drog vi ner till Ågatan och skulle in på Harrys. Calle lovade att han skulle fixa in mig eftersom det är 23 där. Tyvärr så kom jag in men inte Calle. Anledningen var att dom hade klädkod och man inte fick ha shorts/trasiga byxor på sig. Calle hade sånna jättelånga shorts och jag hade mina söndertrasade jeans på mig. Men det enda dom sa om det var typ att jag hade ju köpt mnina så. När jag förklarade att jag slitit dom själv och att jag dessutom bara var 20 så sa vakten bara att jag hade gjort det jävligt snygg och att han ville att jag skulle fixa ett par sånna jeans till mig och så släppte han in mig. Det slutade i alla fall med att Calle tog en taxi hem, bytte till jeans och sen tog jag över hans taxi och åkte hem när han skakade rumpan på Harrys.


Kommentarer
Postat av: Sanna Ekorreen

haha det är så man ska göra för att komma in på krogen;)

2009-05-04 @ 12:38:37
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0