2009-03-29

Nu är det äntligen sommartid. Vill bara att våren ska komma på riktigt nu, det luktar vår ute men snön ligger ju kvar.

Igår sov jag nog typ hela dagen, kanske var vaken 3 timmar eller 4. Kände att jag behövde ta igen lite sömn efter fredagen. Var på någon lokalfest i stan med Hanna, Wobin och Baardh. Det var ganska tråkigt så vi åkte hem till Carne och var där en stund. Drog hem till Wobin och spelade gitar hero och sing star innan vi gick tillbaka till Carne igen för att senare gå till Andreas och vara där ett par timmar. När klockan blev halv 7 gick vi hem till Wobin och sov en timme innan bussen gick hem.

Idag ska jag städa lägenheten och så får vi se vad som mer kan tänkas hända. Bella och Sanna skulle ju komma hit idag men Sanna hade inte fått tag på Bella så det får bli en annan gång. Nu är Sabina äntligen hemma från Sälen och henne ska jag träffa imorgon :) Är konstigt hur fort man vänjer sig att träffas ofta. När vi bodde i huset så träffade jag inte henne ens varje månad och nu när Sabina är borta en vecka så känns det som en evighet när man vant sig med att kunna ses när som helst. Det kanske inte är så bra, men jag är iaf himla glad att jag har henne!


Min pingla i soffan på favorit fiket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0