2009-03-26

Skrev ju igår att jag skulle kunna fynda på en jacka idag. Som bestämt drog jag in till stan och mötte upp Hanna för att handla en vårjacka (perfekt väder). Gick in på H&M och får se att det är halva priset på jackan jag spanat in. 250:- + att jag hade dom där rabbatgrejerna på 100:- så jag slog ju till direkt och fick en fräsch jacka för 150 riksdaler. Inte helt fel måste jag säga.

Efter det blev det en fika på en uteservering i solen. Brillor och skinjacka på och jag glassade så hårt jag kunde ;) Dock smakade latten mindre bra, men det kan man ju leva med i under dom omständigheterna :) När vi kom hem var jag i akutbehov av att fixa naglarna som såg ut som skit sen förra helgen (!?) så nu är dom fina och blåa. Olof lagade fläskkotletter och bakpotatis åt oss. När vi smaskat i oss det kollade vi på "Elf" och åt kladdkaka. Innan Hanna åkte hem tog vi en kvällspromenad med hunden till Ica för att posta ett brev.

Resterande del av kvällen har jag spenderat med att diska och plocka lite i läggan och sen har jag suttit här och pratat med folk och lyssnat på en festlig låt typ 100 gånger :)

Imorgon vet jag inte vad som kan tänkas ske. Hanna och jag skulle nog hitta på något jävligt tillsammans. På lördag kan det bli spelkväll hos Olle om inget festligare dyker upp. På söndag kommer Sanna och Bella hit och hälsar på. Nästa vecka är uppbokad med fika med Anja, fika med Lina, promenad med Jonas och Loke, så hoppas vi på singstar och ett märke på stjärten.

Nej, nu är jag för trött för det här. God natt bloggen och alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0