2009-03-25

Våffeldagen idag. Vi har inget våffeljärn, men funderar på om det kan funka i smörgåsgrillen. Olof tror inte det, men han tyckte att vi skulle satsa på brödrosten ;)

Fick ett bra brev från H&M idag, det var en rabattkupong på 50 kr. Sen var det typ att om man handlade för 400 kr så fick man 100 kronor i presentkort. Nu ska jag nog ta och köpa mig en vårjacka för jag har två sånna rabattkuponger på 50 kr styck och då kosar ju jackan 400 kr istället för 500 kr och då får jag dessutom 100 kr i presentkort när jag handlar nästa gång :) festligt värre. Blir att åka ner på stan imorgon och kolla om jag hitar den jackan jag vill ha, sen ska jag kolla om dom där kaffekopparna på EPOK har kommit än så jag kan utnyttja mitt presentkort där också.



Igår var jag och Hanna hemma hos Baardh och kollade på Van Wilder och spelade ett jättesvårt tv-spel som hette "rub a dub" och då skulle man rädda sina ankbarn. Tror att det var gjort för småbarn, men jag hade jävligt svårt för det och jävligt kul åt det. Var sådär jobbigt övertrött så man skrattar åt allt och inget, men det var kul ändå. På vägen hem stannade vi på MAX och sen somnade jag typ direkt när jag kom hem. Trevlig kväll :)

Nu ska jag ut med hunden i det soliga vädret. Vet inte vad dagen har med att bjuda på, men det märks. Stör mig på att jag vakren är frisk eller sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0