2009-03-23

I lörsdags fyllde ju Hanna år. Först var vi hemma hos henne och åt lite mat och fikade. Sen åkte vi in till stan, bowlade och jag förlorade :( Efter det drog vi till platens. Det var inte alls kul där så vi gick in en sväng på platå, men det var ingen höjdare det heller. Då bestämde vi oss för att åka till Ljungsbro och festa hos Wobin. Där blev jag kvar till klockan 8 igår morse när jag tog en buss hem. Sov typ hela dagen igår, men kul var det iaf :)

Nu ska jag snart ner till stan och möta Hanna och Casear för en fika när Olof ska till en studievägledare. SKa bli kul, har inte träffat Caesar på flera år!

Fick ett brev från Alfakassan idag och jag ska fan göra tusen nålar på dom om dom inte slutar bråka med mig. Innan jag skickade in papprena förra gången ringde jag till dom och berättade vad jag hade och undrade om det var allt som skulle skickas in och jag fick ett  "JA". Tydligen var inte fallet så för nu behöver jag nya arbetsgivar intyg från Hjortensbergs blommor och så ska jag fylla i en blankett till och det ska vara inne SENAST den 1 april, vilket inte kommer gå då jag inte kommer få tag på Helen fören imorgon och sen kommer det ta minst två dagar innan jag får arbetsgivarintygen. Förmodligen kommer det ta längre tid eftersom hon måste träffa sin revisor som ska skriva om allt och fylla i det rätt osv. Kan ju räkna med inga pengar.

Nu ska jag ut med hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0